madkeso

bye lala-land

Kategori: Allmänt

Igår var jag och såg Katy Perry-filmen med Sima och hennes syster. Hade konstant gåshud genom hela, så himla bra. Sen skulle vi upp på en rooftop i Downtown LA där man kan se hela stan och dricka exklusiva drinkar men jag har förstås gått och blivit sjuk såhär sista dagarna och jag orkade inte klä upp mig och stå i kö och sånt. Istället åkte vi till Westwood och rökte vattenpipa med smak av Sex On The Beach. Så stabilt. Idag är det söndag och min sista dag i stan och jag måste packa, städa, styra upp och JOBBA. Vem tackar ja till ett jobbpass KVÄLLEN INNAN man ska flytta ifrån en plats. Marika. Idiot. Inte visste väl jag att jag skulle vara sjuk dessutom. Så denhär dagen är inget jag ser fram emot. Och inte morgondagens 9-timmars bussresa heller. Men a girls gotta do what a girls gotta do och om jag fortfarande är sjuk imorgon kanske jag iallafall kan sova på bussen, vilket jag annars aldrig brukar kunna.
ILANDSproblem och ingen inspiration till att skriva om något annat just nu. Tack hej det var allt.
Om 25 timmar bor jag inte i LA längre.

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: