madkeso

papi chulo

Kategori: Allmänt

Man måste tappa tråden ibland och låta saker gå åt pipsvängar, för att sedan städa upp sig och ta sig i kragen och omprioritera litegranna. Nu försöker jag bara njuta av the Pacific, se till att umgås med folk jag kommer sakna och gå upp tidigt om morgnarna. Okej igår gick jag upp tidigt. Bara igår. Gick på yoga med Harry Perry, ute på en gräskulle. Klockan var åtta och måsarna gjorde sina hemtrevliga läten och det luktade sommar och Sverige. Faktiskt. Och jag tar det som ett tecken på att jag gjorde rätt i att göra yoga på en kulle med Harry Perry, även fast han tvingade oss sjunga töntiga mantran och avslutade showen med en sång han skrivit själv vars lyrics jag nu glömt bort. Attans. Men det var typ: Love is all around, find your own way in life, let all the good things inspire you and forget the bad. Fast mycket lökigare än så. Skitsamma. Jag känner inte för att blogga. Jag ville bara visa fina bilder och säga hej och nu ska jag ut på cykeltur. Mitt knä mår bra och pappa är söt och solen skiner.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: