madkeso

verklighetscheck

Kategori: Allmänt

Har suttit på balkongen med fötterna på en frysbox och en isfylld plastpåse fastbunden med en telefonladdare runt benet hela dagen. Ätit kanelkex och försökt läsa Kafka och funderat på om jag ens behöver sluta på jobbet eller om jag blir sparkad ändå iochmed att jag inte har något doctor's proof på att jag har skadat benet. Behöver min mamma men hon svarar inte ens. Fast jag är inte bitter eller ledsen, och känner mig inte ens ensam. Det är det som är det konstigaste. Jag bara sitter och är okej med allt och tänker att saker löser sig. Och det skrämmer mig lite.
Ska gå och leka med Shaun och Erin tror jag. De åker ju till Rhode Island snart och då ses vi kanske inte mer. Igår hängde vi bara på stranden hela dagen med våra konstiga hårfärger och bakfyllor. Hade velat göra samma idag men klockan är halv åtta och jag gick upp för bara några timmar sen. SÅ OKLART.
.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: