madkeso

the day they first sat at a piano

Kategori: Allmänt

försöker igen då. hittat en randomgirl som skriver som en gudinna och ser ut på samma vis och är den absolut coolaste personen ever och precis samtidigt insett att jag är svartsjuk av mig. det trodde ni inte om mig, det vet jag att ni inte gjorde, för det har påpekats, och jag trodde kanske inte heller eller ville iaf inte erkänna (hallå fulaste personlighetsdraget evz, jag tycker verkligen det) såatteeeh SÅ jobbigt att inse liksom. men därmed har det varit megasvårt att deala with myself. allt jag gör undermineras i jämförelse med hemliga randomgirl. ALLTSÅ VILKEN KVINNA. och så såg jag hennes klotter på en toa på debaser slussen och bah oj wow vi hör typ ihop nu på nåt vänster, fast nej det är ju snarare jag som är läskig, hallå hur obehagligt att hon inte vet vem jag är men jag vet exakt vilken toa hon suttit på? märkliga värld.
men jag vill ju inte ens va som hon. och jag vill kanske inte va som jag heller men TOO BAD då marris. du är ju ganska fast där...
vad jag måste göra: sluta tänka börja vara. DEN HAR MAN ALDRIG TÄNKT FÖRUT. jo och försökt och misslyckats och nej såklart man inte ska sluta tänka (älskar min ångest, anser mig en fullständigare person pga den på något vis. eller liksom fatta om man inte kände så mycket som man känner - tomt??) men jag har gjort nåt faktiskt! har börjat jobba på förskola!! japp. x antal år efter resten av världen rättar jag mig i ledet och måste känna mig en smula för vanlig för sakens skull (dagens ungdom) men är ändå SÅ NÖJD. ALLTSÅ. vilket jobb guys. soligaste man kan tänka sig verkligen. så så simpla är vi (läs: jag). vi behöver sol, kärlek och aktivitet. och så mår vi bättre.
så vad jag försöker säga är att vi vänder blad och återigen entrar el mundo de marika (bögen). välkomna! puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: