madkeso

don't drink and dye!

Kategori: Allmänt

Ångest.
.
Igår var det art crawl så vi skulle crawla i lite art. Men inte kom vi ens till någon art. Vi bara drack öl och gjorde dumma saker, som att färga håret (och hela badrummet. fan.) rosa och grönt och leka lekar i skateparken och vara på efterfest till alldeles för sent. Idag är jag rosahårig och kan inte gå och jag skäms. Skateade, försökte jag mig på. Ramlade gjorde jag och ont gjorde det. Och inte kom vi iväg till helvetsjävla Joshua Tree idag heller, för jag kan varken trycka ner en gaspedal eller hikea i skogarna med dethär benet. FAN I HELVETET VAD GÖR MAN ÅT SÅNT. Jag har inte health insurance här och vet inte ens hur man gör när man går till doktorn i dethär landet. Bra Marika. Patetiska du. Och pappa är förstås borta igen. Jag orkar inte ens engagera mig i vart han är eller hur länge han är borta, men här är han iallafall inte. Tur att jag har Erin. Jag älskar Erin. Nu kommer hon över för frukost och tyckasyndomosssjälva-session. Jag är ändå inte helt ensam i denna värld.
.
Klart slut. Jag är sämst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: